2007-06-02

sorry

Ойрд блог.ийнхоо тухай зарим нэг санал сэтгэгдэл сонсоод л .... тэр нь ер нь юу вэ гэхээр би блог.тоо хэтэрхий хувийн асуудлаа бичээд байгаа бололтой, тэгж л санагдлааа, жоохон олон хүнийг хамарсан бусдад хэрэг болох зүйлийг уншигчид маань хүсээд байна уу гэж бодов, уг нь би анх блог.оо нээхдээ өөрийнхөө өдрийн тэмдэглэлээ л биче гэж бодсиймал дааа, уг нь ....
гэхдээ ч ер нь нэг сонин баагийгийн блог.оос тэр хүн өнөөдөр юу хийсэн, яав, сэтгэл санаа, mood нь ямар байваа энэ тэр гэсэн хэт хувийн асуудал намайг таниж мэдэхгүй харь хамаагүй хүнд юу боллоо гэж чухал байхав дэээ....
тэглээ ч гэсэн би аягүй бол ер нь өөрийнхөө хувийн тэмдэглэл маягаар үргэлжлүүлээд байх байхаа дааа. хааяа хааяа заримдаа бас халит хэрэг болох юм байвал бичнээээ....

1 comment:

Anonymous said...

Сайн уу. Би хүмүүсийн хувийн амьдралаа бичсэн блогийг нэг их уншдаггүй. Уйтгартай санагдаад байдаг юм. Ихэнх нь нэг тийм төөрч будилсан, өөрийгөө яаядаа гэсэн эсвэл хэт нуршуу мэдэхгүй ээ бичиж байгаа хэлбэр нь сонирхол татаад байдаггүй юм. Харин чиний блогийг уншсан чинь хөгжилтэй санагдаад байна. Өөртөө үнэнч үлдээд бичье л гэсэн ээ бичээрэй. Хүмүүс чинь хэрэгтэй зүйлээ гүүгэлдээд л олчихно шүү дээ хэхэ
Чиний блогийг уншаад өөрийгөө харж байгаа юм шиг санагдаад байгаа болохоор сонирхолтой санагдсан ч байж магадгүй хэхэ