2008-07-13

шөнө дундын яриа

ойрд уг овоо дэг барилталж, 12оос оройтохгүй унтаж, 7оос нээг оройтохгүй босох санаатай байсан чинь , харин өнөөдөр будаа боллоо гэж..... : D үүрийн 3 хагас болж байхад нойр хүрэхгүй,элдэв юм бодоод ингээд л сууж байна. нойр хүрэхгүй болохоор нь үзээд уйддаггүй дуртай кинонуудынхаа нэгийг үзлээ...бүүр нойр сэргээчихлээ...дээрээс нь халууныг ч хэлэхэв .Одоо л жинхэнэ халдаг улирал нь эхлээд халуун саун гэгчид нь өдөржингөө сууж байгаа юм шиг... Уг нь унтахдаа агааржуулагчаа асааж болох боловч, миний агааржуулагчид дургүйг нь яаанааа : (( дэлхийн дулаарал, ан амьтан байгаль орчинд хэрхэн нөлөөлж аймшигтай гамшиг тарьж байгааг бодохоор агааржуулагч хэрэглэхээс бүүр дургүй хүрээд байдын, гэхдээ үнэхээр халуун өдрийн цагаар бол тэрнээс өөр амьд гарах гарцгүй болж байгаа юм дааа...
нээрээ бүгдээрээ сайхан наадацгаав уу?
энд ямар ч наадмын шинжгүй, шалгалт хаяанд ирээд... дээрээс нь бас нээг их бөх энэ тэр сонирхдог ч биш, монголд байсан ч тэгэсгээд л өнгөрөөдөг байсын, гэхдээ монголд байсан бол хамаагүй дээр л дээ...


нээрээ саяхан миний хичээл заадаг охин маань уулзаад,
- "тэгшээ эгчээ, би өчигдөржингөө баахан уйлаад" гэлээ, эгч мангар шооконд ороод айхтар санаа
- "зовоод яасан гайгүй юу? юу болсын миний дүү?

- "Өчигдөр нэг надтай чяцуу охин ирээд, тэгсэн японоор аймаар л лаг ярьдийн билээ, тэгсэн би хажууд нь өдий том болчоод юу ч сураагүй байж байдаг, тэгээд л яагаад ч юм бүү мэд зүгээр л нулимс гараад уйлаад л байсан " (Тэгшээ дотроо бодов "ёоооё, ингэж нэг санаа амрах гэж, аймаар айлаа шдээ") гээд нүдэнд нь нулимс гүйлэгнэж эхлээд 2 , 3ыг дусаагаад, - "одоо гоё сэтгэл тайвширчихлаа, би заавал хичээж байгаад жилийн дараа сайн япон хэлтэй болноо, нээрээ ингэхэд та мэргэжлээ яаж сонгосон бээ" гээд сэргэлэн дуугаар асуулаа... so impressive ....and so cute : )

1 comment:

Anonymous said...

aimshigiin yaria bish bsiimu yumuu,kk..