2007-10-19

хүсэхэд хясаад байхымааа

заа ойрд хичээл энэ тэр эхлээд явж л байна. Харин гэв гэнэт эртний бодож явдаг хүсэл маань оволзоод ирлээ шүү. Аль 10н жилд байхдаа л гитар тоглож сурий гэж боддог байсын, тэгээд тэр үедээ зуны амралтаараа нэг солонгос багш дээр яваад ганц нэг юм заалгаад орхиж байсын, харин одоо л яг жинхэнэ нухацтай сурмаар санагдаад.
Тэгээд хэдэн өдөр сургуулийнхаа оюутны клубуудын байраад эргэлдлэээ. Яг миний хайгаад байгаа нь олдохгүй юмааа, яамаар ч юмбдээ, би болохоор гоё дуулангаа гитараа дарж сурмаар байхын,
тэгсэн тэнд болохоор классик гитар.ийн клуб байналээ, тэр нь надад л хэтэрхий классик болчих гээд байдаг
өмнө нь бас яг тийм клубд байсан удаатай, тэр үед яг л аймаар классик ая дардаг байсийн.
Ааан тийн бас нэг клуб байна, тэр нь болохоор Америкийн county music л тоглодог гэнээ, эхлээд овоо таалагдаад яг орох гэж байсан чинь нэг танидаг бандитай тааралдаад, тэр клубын банди юм байна. тэгсэн чинь "чи ороод хэрэггүй, country music.ээс өөр юу ч тоглохгүй шал дэмий, би гармаар л байна , даанч болохгүй байнаа, үнэхээр цагын гарз" гэж хэлээд миний толгойг угаагад хаячихваа.
заа тэгээд бүтсэнгүй.
аан тийн бас нэг клуб байсын, тэр нь цахилгаан хөгжмийн клуб, бас нэг өмнө нь явж байсан охиноос асуусан чинь бас намайг яваад хэрэггүй гэж зөвлөөд боличихвоо
угаасаа ч цахилгаан хөгжимд нь ч тийм ч дуртай биш л байсан л даа...
зүгээр л гоё гитараа бариад л гоё дуулаад сурчихмаар байхын...
заа дахиад нэг хайгаад үзнэээ, бүтэхгүй бол орхихоос дооо...

1 comment:

tesatory said...

хэрвээ чи зүгээр л гитар тоглоод дуулж сурая гэж байгаа бол заавал хүнээр заалгах хэрэггүй. эхлээд үндсэн барилтуудаа сурчих. тэгээд тэд нар хоорондоо холбогддог хэдэн хэлбэр байгаа, тэрийг цээжилчих. одоо дуугаа дуулангаа гитараа зохиод сурчуул тэгээд л болоо.